zwangerschapsbox

13 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
mariekevd82
afbeelding van mariekevd82
11 aug 2016 - 22:16
zwangerschapsbox

Ik heb het gratis WIJ cadeaupakket aangevraagd. Nu staat er dat ik deze op kan halen, maar ik weet niet waar en of ik daar een voucher voor ontvangen heb.
Alvast bedankt!

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
7 dec 2018 - 16:37

Beste F.ai-1159738,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zou je een e-mail willen sturen naar consumentservice@wij.nl ?
Mijn collega's helpen je graag verder.

Groet,
WIJ Consumentenservice

F.ai-1159738
afbeelding van F.ai-1159738
6 dec 2018 - 16:16

Ik ben voor de 2e keer zwanger en zou weer een zwangerschapsbox willen aanvragen zoals de vorige keer bij jullie. Nou staat er dat ik er al een account heb en dat ik via mijn profiel 1 kan aanvragen, ik kan dit nergens vinden en word telkens verwezen naar de plek waar aangegeven wordt dat ik al een account heb. Nou heb ik de vraag of ik hem uberhaupt mag krijgen aangezien ik er 2 jaar terug ook 1 kreeg?

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
20 jun 2018 - 16:34

Hi Nina-Kaan,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zou je een mailtje kunnen sturen naar consumentenservice@wij.nl? Dan helpen mijn collega’s je graag verder.

Groetjes, WIJ

Nina-Kaan
afbeelding van Nina-Kaan
20 jun 2018 - 09:15

Ik zie dat ik de box tot en met 17 juni 2018 kon ophalen. Ivm omstandigheden ben ik er nu pas aan toegekomen om te kijken wanneer ik het kan ophalen. Ik ben 5 december 2018 uitgerekend. Ik vind het te kort tijd voor het ophalen van de box. Is er nog een mogelijkheid dat ik een nieuwe voucher ontvang?

Alvast bedankt.

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
27 feb 2018 - 13:24

Hoi jose-1172774,

Zou je een e-mail willen sturen naar consumentenservice@wij.nl?
Wij helpen je graag verder!

Groeten,
WIJ Consumentenservice

MamaJo16
afbeelding van MamaJo16
23 feb 2018 - 11:18

Ik wou het formulier invullen maar kreeg de melding dat er al een account was en ik daarop mijn zwangerschap moest invullen, dan zou de box ook gelijk aangevraagd zijn? Heb dit gedaan, maar nog niks van vernomen... Ook niet in mijn spambox. Moet ik toch nog ergens iets aanvragen ofzo?

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
22 dec 2017 - 12:10

Hoi Ashn-1028979,

Ja, nadat je de uitgerekende datum hebt doorgegeven is dit ook direct je aanmelding voor het WIJ Cadeaupakket.

Groeten,
WIJ Consumentenservice
 

ashn-1028979
afbeelding van ashn-1028979
16 dec 2017 - 11:35

Is de box automatisch aangevraagd als ik me uitgerekende datum invul bij mije gezin? Ik kan voor de rest nergens een aanvraagformulier vinden..

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
3 okt 2017 - 16:01

Hoi Beyzaa,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder! Vermeld in je mail ook even je postcode en huisnummer, dan kunnen ze direct opzoeken.

Groeten, Webmaster WIJ

Beyzaa
afbeelding van Beyzaa
3 okt 2017 - 10:42

Ik heb de brief gehad toen ik met vakantie was. Daardoor heb ik het helaas niet kunnen ophalen. Is het nog mogelijk dat ik het toch wel zou kunnen krijgen.

kirs-1195986
afbeelding van kirs-1195986
1 nov 2016 - 21:30

Ik heb de box ook aangevraagd en de link geactiveerd maar geen ophaal mailtje gekregen...

Gr.

lola love
afbeelding van lola love
13 aug 2016 - 08:37

Je zou via de mail bericht gehad moeten hebben
Deze kan ook in de spam/ ongewenste map zitten