De blije doos verlopen

5 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
Hwrr53
afbeelding van Hwrr53
17 feb 2016 - 15:20
De blije doos verlopen

Hallo,

Ik heb helaas mezelf vergist met de ophaal datum van de blije doos, die is dus de 14e verlopen.
Maar ik kan hem niet opnieuw aanvragen kan ik hem alsnog ophalen? Of hoe moet ik dag nu wijzigen

Groetjes

aniq-1626715
afbeelding van aniq-1626715
16 sep 2021 - 14:25

Hallo,

Ook ik heb hetzelfde probleem. De mail is verstuurd naar het e-mail adres zoals hierboven beschreven staat en ik heb een reactie terug dat er met 2 werkdagen gereageerd wordt. Echter heb ik nog geen reactie ontvangen terwijl ik maandag al de mail heb verstuurd. 

Zou hier naar gekeken kunnen worden?

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
22 mrt 2016 - 15:07

Hoi Sharon-1991,

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ.nl

Sharon-1991
afbeelding van Sharon-1991
22 mrt 2016 - 15:06

Ik vraag mij dit dus ook af? Ben bij prenatal geweest en kreeg hem niet mee omdat de datum verlopen was en omdat prenatal niet echt in de buurt ligt bij ons kom ik er niet zo vaak, is er geen mogelijkheid dat die word thuis gestuurd?

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
18 feb 2016 - 09:17

Hoi Hwrr53,

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ.nl