Mutsje nog steeds niet ontvangen

10 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
aman-298006
afbeelding van aman-298006
23 feb 2017 - 20:23
Mutsje nog steeds niet ontvangen

Ik heb de kaart op de bus gedaan maar nog steeds geen muntje ontvangen

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
2 nov 2018 - 15:10

Hoi Brenda_1987,

Wat vervelend dat je het mutsje niet hebt ontvangen.
Zou je een e-mail willen sturen naar consumentenservice@wij.nl? Mijn collega's helpen je graag verder.

Groet,
WIJ Consumentenservice

brenda_1987
afbeelding van brenda_1987
1 nov 2018 - 09:25

Op tijd alles ingevuld
Maar tot op vandaag niets ontvangen

Dochter inmiddels twee maanden

Lian-T
afbeelding van Lian-T
21 sep 2018 - 12:05

Hoi ik heb de gegevens van mijn zoontje via mijn account doorgegeven en kwam toen bij de bestelprocddure terrecht van simply colours. Deze stappen heb ik afgehandeld maar na een week nog steeds geen mutsje. Ik heb ook geen bevestiging via de mail gehad.

Weten jullie wanneer het mutsje komt? Voor dat hij niet meer past.

Groetjes Lian Thielen-Klein Tuente

acik-1336226
afbeelding van acik-1336226
2 apr 2018 - 08:53
Ik heb ook nog geen mutsje ontvagen en kaart op bus gedaan en mijn zoontje is over 2 maande
mous-1368233
afbeelding van mous-1368233
30 mrt 2018 - 17:09

Hallo, ik zou mijn mutjes al moeten hebben afgelopen week, maar heb nog niets ontvangen. Kan iemand mij hierbij helpen? Heb per mail ook al een berichtje gehad dat de bestelling in goede orde is ontvangen.

Ik hoor het graag.

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
13 jul 2017 - 10:32

Hoi Hugo2011.

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Heb je de geboortegegevens doorgegeven via je profiel op WIJ.nl of met een kaartje?

Als je het hebt doorgegeven via WIJ.nl dan start na het invoeren van de gegevens automatisch het besteltraject voor een mutsje. Heb je dit traject afgerond?

Heb je een kaartje ingestuurd? Dan heb je van onze consumentenservice een mail ontvangen met verdere bestelinstructies. Dit moet je afronden om het mutsje te kunnen bestellen.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geholpen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl. Zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ

Hugo2011
afbeelding van Hugo2011
12 jul 2017 - 23:01

Ik heb binnen 6 weken doorgegeven dat ik ben bevallen maar heb tot op heden geen mutsje voor mijn dochter Anna ontvangen. Kan dit alsnog?

aggi-828674
afbeelding van aggi-828674
5 mei 2017 - 12:31

Ook ik heb nu 7 weken geleden de kaart op de post gedaan en nog niets ontvangen.
Graag wil ik het mutsje alsnog, kan dat? Het zijn van die fijne mutsjes!

47de-1165029
afbeelding van 47de-1165029
4 mei 2017 - 16:22

Ik heb ook geen mutsje ontvangen ook kaartje op de bus gedaan maar niks onrvangen kan ik het alsnog krijgen