Mutsje

24 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
Zeyd
afbeelding van Zeyd
3 nov 2015 - 09:17
Mutsje

Ik ben een week geleden bevallen en kan maar niet het gratis mutsje aanvragen.

Izun-910500
afbeelding van Izun-910500
8 jan 2019 - 14:15

Ik kan ook geen mutsje aanvragen onze dochter is geboren op 03.01.2019. groetjes izabela

romy-1366042
afbeelding van romy-1366042
11 jun 2018 - 11:40

Goedemorgen

Ik kan nergens vinden hoe ik de blije doos of het babymutsje aan kan vragen.
Mijn zwangerschap staat wel aangemeld en ben 21 weken zwanger. Krijg ik vanzelf bericht hier over?

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
31 jul 2017 - 14:39

Beste Cole-1232390,

Als er bij ons een zwangerschap bekend is, ontvang je inderdaad een uitnodiging om de blije doos op te halen.

Echter, zie ik dat jouw zwangerschap begin dit jaar gedeactiveerd is in je profiel. Daarom verscheen nu ook de button "ik ben bevallen" niet op jouw profiel, omdat er bij ons dus geen zwangerschap meer bekend was.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl. Zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ

Cole-1232390
afbeelding van Cole-1232390
31 jul 2017 - 10:51

eBeste redactie.

Als ik mij niet vergist is dit ook gebeurt.

Want ik heb mij destijds aangemeld en heb toen ook een gratis blije doos in ontvangst mogen nemen.

En ga er dan ook van uit dat je dat moet aangeven en anders ook geen blije doos ontvangt?

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
31 jul 2017 - 09:12

Beste Cole-1232390,

Bedankt voor je feedback! De optie 'ik ben bevallen' verschijnt alleen in je profiel als je vooraf ook een zwangerschap hebt opgegeven in je profiel (anders heb je inderdaad de opties zoals jij vermeld). Het vooraf opgeven van je zwangerschap is een voorwaarde om na de geboorte van je kind het gratis mutsje te kunnen bestellen. Excuses voor de verwarring.

Groeten, Webmaster WIJ

Cole-1232390
afbeelding van Cole-1232390
31 jul 2017 - 00:48

Beste redactie ,

Ik zie hier de vraag over de aanvraag van het mutsje. En wordt aangegeven dat je moet aan geven dat je bevallen bent . Maar dat kon ook ik niet aangeven ik kon alleen aangeven . Ik ben zwanger . Niet zwanger wel geïnteresseerd of wol zwanger worden . Maar ook ik ben sins 28-06-2017 mama geworden van een hele lieve meid Isabeau . Maar kon alleen kind toevoegen . Misschien is het verstandig hier iets mee te doen op de website zodat er niet meer deze verwarring ontstaat ? . Met vriendelijke groet Colette Peeters - van glabbeeck.

 

 

 

 

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
23 mrt 2017 - 09:29

Hallo Liezzel,

Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Om het mutsje te bestellen moet je aangeven op je profiel dat je bent bevallen. Aanvullend voer je dan de gegevens van je kind in en dan kom je automatisch in het bestelproces voor het gratis mutsje. Vermoedelijk heb jij op een andere manier de geboorte doorgegeven in je profiel (kind toegevoegd, in plaats van 'ik ben bevallen'). En staat er daarom geen bestelbutton op je profiel. Je kunt het beste even contact opnemen met onze consumentenservice (consumentenservice@wij.nl), zij helpen je graag verder.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

Liezzel
afbeelding van Liezzel
22 mrt 2017 - 11:15

Ik krijg net een SMS om het mutsje aan te vragen. Maar ik kan dit nergens doen. Ik heb mijn baby al wel toegevoegd.

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
23 dec 2016 - 08:47

@Lisa en Ilse,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kinderen! Om het gratis mutsje te kunnen bestellen dient je zwangerschap vooraf bij ons bekend te zijn geweest. Via je profiel heb je je zwangerschap dan kunnen omzetten in een geboorte waarna automatisch de button voor het gratis mutsje verschijnt. Mocht je bovenstaande stappen juist hebben doorlopen en de button toch niet zien op je profiel, dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice (consumentenservice@wij.nl), zij helpen je graag verder.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

lisa-1111700
afbeelding van lisa-1111700
22 dec 2016 - 20:30

Ik kan hem ook  nergens aanvragen, mijn zoon is 30-11-2016 geboren!

Hoe krijg ik dit voor elkaar??

Ilse-1147349
afbeelding van Ilse-1147349
2 nov 2016 - 18:48

Ik heb daar aangeven dat ik een kindje heb, omdat ik niet kon invullen ik ben bevallen... maar kan nu dus ook nergens het mutsje aanvragen...

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
19 jan 2016 - 09:18

Beste haagse meid en sandra bouwman,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kinderen! Om het gratis mutsje te kunnen bestellen dient je zwangerschap vooraf bij ons bekend te zijn geweest. Via je profiel heb je je zwangerschap dan kunnen omzetten in een geboorte waarna automatisch de button voor het gratis mutsje verschijnt. Mocht je bovenstaande stappen juist hebben doorlopen en de button toch niet zien op je profiel, dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice (consumentenservice@wij.nl), zij helpen je graag verder.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

sandra bouwman
afbeelding van sandra bouwman
18 jan 2016 - 22:36

Ik kan ook geen mutsje aanvragen onze zoon is geboren op 23-12-2015. groetjes Sandra

haagse meid
afbeelding van haagse meid
16 jan 2016 - 18:37

De Ik ben bevallen button is niet aanwezig op mijn profiel hoe kan dat? Alleen zwangerschap af gebroken of ik ben zwanger..

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
19 nov 2015 - 16:13

Hoi Lot86,

Weet je zeker dat je de geboorte aan ons hebt doorgegeven? Er staat namelijk nog een zwangerschap in je profiel. Als je in je profiel naar tabblad "mijn gezin" gaat, zie je daar de optie "ik ben bevallen" (die staat nu op "ik ben zwanger"). Als je die aanvinkt kun je daarna de geboortegegevens aan ons doorgeven en kun je daarna het mutsje bestellen. Mocht je toch nog tegen probleempjes aanlopen of vragen hebben dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice, zij helpen je graag verder.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

Lot86
afbeelding van Lot86
19 nov 2015 - 16:02

Ik heb het op bovenstaande manier gedaan maar niets ontvangen....

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
19 nov 2015 - 09:30

Beste guls-827609,

Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Om het gratis mutsje te kunnen bestellen dient je zwangerschap vooraf bij ons bekend te zijn geweest. Indien dit het geval is, dan zie je op het tabblad "mijn gezin" de optie "ik ben bevallen". Hier kun je de geboortegegevens van je kind doorgeven, daarna word je automatisch doorgestuurd naar het bestelformulier van het mutsje. Mocht dit toch niet lukken dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice, zij helpen je graag verder.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

guls-827609
afbeelding van guls-827609
18 nov 2015 - 18:54

Ik kan het gratis muts niet bestellen ben al bevallen maar lukt niet

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
16 nov 2015 - 09:29

Hallo baas-1059445,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Je kunt het beste even contact opnemen met onze consumentenservice, zij helpen je graag verder, dit kan via consumentenservice@wij.nl.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

baas-1059445
afbeelding van baas-1059445
14 nov 2015 - 18:37

beste wij,.

Ik bij mijn gezin al een meer als een week geleden de geboorte door gegeven van mijn zoon daarvoor stond ik er al in als zwangere. heb via een briefkaart (die ik thuis heb gekregen) de gegevens ook ingevuld maar nog steeds geen mutsje gekregen en ook zie ik geen button bij mijn gezin waar ik hem kan bestellen,.. wat nu te doen??

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
5 nov 2015 - 08:46

Hallo __Merel__,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Vervelend dat het niet lukt om de bestelling af te ronden, het lijkt op een foutmelding aan de kant van simply colors, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Je kunt het beste even contact opnemen met onze consumentenservice, zij helpen je graag verder in het bestellingsproces (consumentenservice@wij.nl) zodat je snel het mutsje in huis hebt.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

__Merel__
afbeelding van __Merel__
5 nov 2015 - 07:55

Beste Webmaster,
Ik ben 3 novemer bevallen, heb bij 'mijn gezin' dat geregistreerd. De eerste klik naar het gratis mutsje werkt, daar controleer je je adres ed. De volgende klik om te bestellen geeft een foutmelding, dat de betreffende server niet bereikbaar is. Ofewel; je kan de bestelling niet succesvol afronden...

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
3 nov 2015 - 09:42

Hallo Zeyd,

Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Je kunt het gratis mutsje aanvragen (als je zwangerschap vooraf ook bij ons bekend was) via je profiel. Bij tabblad "mijn gezin" geef je door dat je bevallen bent, daarna verschijnt vanzelf de link naar het gratis mutsje.

Groeten, Webmaster WIJ.nl