gratis mutsje

12 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
new mam
afbeelding van new mam
27 dec 2015 - 23:36
gratis mutsje

Ik heb dezelfde week na de geboorte van mijn zoon via de post een mutsje aangevraagd. Nooit meer wat gehoord of gezien. Inmiddels is hij 2 maanden. Jammer bij de 1e is het ook al misgegaan

sami-1016908
afbeelding van sami-1016908
3 apr 2018 - 10:03

Ik heb dezelfde week na de geboorte van mijn dochter via de post een mutsje aangevraagd. Nooit meer wat gehoord of gezien. Zij is bijna 2 maanden. Jammer

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
11 dec 2017 - 10:05

Hoi,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze consumentenservice. Zij helpen je graag verder: consumentenservice@wij.nl. Vermeld in je mail dan ook gelijk je postcode en huisnummer, dan kunnen ze je sneller helpen.

Groeten, Webmaster WIJ

poun-1314331
afbeelding van poun-1314331
9 dec 2017 - 21:49

waarom heb ik nog steeds geen gratis mutsje LEON ontvangen ? ik heb 3 weken geleden op deze website aangevraagd.

mann-927824
afbeelding van Anoniem
3 feb 2017 - 09:54
Ik vind het wel jammer dat het mis gaat als mijn zoontje is al 6 maand en ik héb en zo contact gehad maar komt niks binnen
webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
21 nov 2016 - 10:48

Hoi Linda,

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Een mutsje kun je - binnen 6 weken na geboorte - automatisch bestellen als je zwangerschap vooraf bij ons bekend was je via je profiel. Mocht dit - zoals je aangeeft - nog steeds niet lukken dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumenten service (consumentenservice@wij.nl), zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ.nl

lindafaal
afbeelding van lindafaal
21 nov 2016 - 00:26

 

 

Hallo, graag vraag ik voor m'n dochtertje die afgelopen donderdag 5 weekjes oud is geworden het mutsje aan. Maar tot op heden is het mij niet gelukt.

 

Bij mijn gezin staat niet bevallen aangegeven waardoor ik het mutsje niet aan kan vragen. Graag krijg ik er hulp bij en ontvang alsnog het leuke mutsje. Mvg, Linda

 

 

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
29 jan 2016 - 08:40

Beste La_2-1045094,

Voor vragen over de levering van je bestelde mutsje kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl. Zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ.nl

la_20-02@hotmail.com
afbeelding van la_20-02@hotmail.com
29 jan 2016 - 00:18

Hoi ik heb het mutjes via online besteld en daarna nog via post heb nog niks binnen . Heel vervelend vind ik dit had netjes op ingelogd gegevens van me dochtertje doorgestuurd. Tot op heden niks gehoord of gezien

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
28 jan 2016 - 11:39

Hoi cham-978931,

Een mutsje kun je - binnen 6 weken na geboorte - automatisch bestellen als je zwangerschap vooraf bij ons bekend was en je via je profiel op WIJ.nl de geboorte doorgeeft. Hopelijk heb ik je zo voldoende geinformeerd.

Groeten, Webmaster WIJ.nl

cham-978931
afbeelding van cham-978931
27 jan 2016 - 15:08

Ik probeer ook elke keer een mutsje aan te vragen voor m'n zoontje maar er staat bij mij op account helemaal niets het vakje dat ik ben bevallen. Hoe kan ik het mutsje alsnog aanvragen?

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
4 jan 2016 - 16:15

Hoi new mam,

Vanwege de feestdagen een iets verlate reactie op je forumbericht. Het gratis mutsje kun je online aanvragen via je profiel tot zes weken na de geboorte (mits er een zwangerschap bij ons bekend was). Per post een mutsje aanvragen is niet mogelijk. Hopelijk heb ik je zo voldoende geinformeerd.

Groeten, Webmaster WIJ.nl