Blije doos

5 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
Hbpo-1260107
afbeelding van Hbpo-1260107
10 mei 2017 - 13:45
Blije doos

Hallo ik heb de blije doos aan gevraagd maar volgens mij heb ik perongeluk de mail verwijdert of nog niet binnen gekregen? Hoe kan k nu aan de blije doos komen?

jola-1341811
afbeelding van jola-1341811
3 jan 2018 - 08:34

Hoi hoi ik de mail gewist perongeluk voor de blije doos wat kan ik nu het beste doen? Gr Jolanda

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
21 sep 2017 - 09:27

Hoi Dani,

Heb je de mail verstuurd naar; consumentenservice@wij.nl? Dit is een geldig e-mailadres, de melding 'ongeldige mail' zou dus eigenlijk niet moeten verschijnen. Zou je het adres nogmaals willen controleren en kijken of je je mail kunt verzenden aan ons?

Groeten, Webmaster WIJ

dani-1312780
afbeelding van dani-1312780
19 sep 2017 - 19:55

Bij het verzenden van de mail krijg ik bericht dat dat ongeldige mail is. Wat nu? 

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
11 mei 2017 - 09:07

Goedemorgen,

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl. Zij helpen je graag verder!

Groeten, Webmaster WIJ