Blij box.

12 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
Sara-1311687
afbeelding van Sara-1311687
24 jul 2017 - 02:13
Blij box.

Beste,

Wanneer krijg ik de blije doos?

 

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
23 jul 2018 - 15:45

Hoi Domi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wil je je vraag per mail stellen via consumentenservice@wij.nl met vermelding van je je adresgegevens. Dan helpen mijn collega's je graag verder.

Alvast bedankt.

Groetjes,

WIJ

domi-1368438
afbeelding van domi-1368438
21 jul 2018 - 15:06

Ben 23 weken zwanger en nog geen ophaal kaart of iets gehad hoe kan dat of wanneer zou ik die krijgen 

WIJ Consumenten...
afbeelding van WIJ Consumentenservice
30 okt 2017 - 16:14

Hi Aack-1327126,

See my previous responses below; You may contact our consumer service at consumentenservice@wij.nl. In your email, please also include your zip code and house number, so they can help you faster. I hope to have informed you sufficiently.

Greetings, Webmaster WIJ
 

Aack-1327126
afbeelding van Aack-1327126
30 okt 2017 - 16:09

I had signed up for the blij doos long time ago. I am 36 weeks now but recieved nothing related to picking up the box. Can you help? 

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
23 okt 2017 - 09:14

Hallo anne-1316173

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl. Vermeld in je e-mail ook direct je postcode en huisnummer, dan kunnen ze je sneller helpen. Weet je zo voldoende?

Groeten, Webmaster WIJ

anne-1316172
afbeelding van anne-1316172
23 okt 2017 - 06:25

Mijn voucher voor het ophalen van de blije doos was verlopen op 10 oktober. Is het mogelijk een nieuwe een te vragen?

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
20 okt 2017 - 12:16

Hallo klar-921591

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl. Vermeld in je e-mail ook direct je postcode en huisnummer, dan kunnen ze je sneller helpen. Weet je zo voldoende?

Groeten, Webmaster WIJ

klar-921591
afbeelding van klar-921591
20 okt 2017 - 11:39

Goedemorgen,
Ik ben nu 26 weken zwanger maar heb nog geen mail/post ontvangen voor de blije doos. Is mijn aanvraag wel doorgekomen met de aanmelding van mijn tweede zwangerschap? Kan ik alsnog een mail ontvangen?
Bedankt vast!

sign-1099309
afbeelding van sign-1099309
6 aug 2017 - 20:47

hoi ik ben inmiddels 21 weken maar krijg helaas geen mail met een ophaalkaart voor de blijedoos. kan iemand aangeven wat ik dan zou kunnn doen. gr natasha

hasr-665501
afbeelding van hasr-665501
3 aug 2017 - 18:18

Hallo ik ben 31 weken zwanger wanneer krijg ik een ophaalkaart

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
24 jul 2017 - 08:50

Hallo Sara-1311687,

Je ontvangt rond de 3/4 maanden zwangerschap per e-mail een uitnodiging om de blije doos op te halen. Mocht je er nog vragen over hebben, dan kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder! Weet je zo voldoende?

Groeten, Webmaster WIJ