Heb me een tijdje geleden ingeschreven op wij.nl wou graag weten of ik dan in aanmerking kom voor de blije doos? Heb namelijk nog niks ontvangen ben 5,5 maand.
29 sep 2015 - 16:25
blije pakket?
Goedemorgen duse-1012425,
Voor vragen over het ontvangen van de blije doos kun je het beste contact opnemen met onze Consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder.
Groeten, Webmaster WIJ.nl
Ik ben tijdje geleden laten inschrijven en wacht op het ontvangen van de blije doos maar helaas is niet gebeurd. Momenteel 27 weken zwanger .
Hoi Ahla-1084674,
Voor vragen over het ontvangen van de blije doos kun je het beste contact opnemen met onze Consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder.
Groeten, Webmaster WIJ.nl
Hoi,
Ik heb me een tijdje geleden ingeschreven maar had me mailtje gemist met de link denk ik.
Nu doet hij het niet meer en kan ik denk ik geen blije doos meer aanvragen
Hoe moet ik dat opnieuw doen of afwachten ?
Groetjes
Hoi Koet-1077039,
Voor vragen over het ontvangen van de blije doos kun je het beste contact opnemen met onze Consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder.
Succes met de laatste loodjes!
Groeten, Webmaster WIJ.nl
hallo,
ik ben inmiddel 7 maanden zwanger van mijn 1e.. ik dacht dat ik nog ergens een bericht/uitnodiging zou krijgen voor de prenatal blije doos
deze heb ik helaas nog niet ontvangen
Hoi Farahbaby,
Voor vragen over het ontvangen van de blije doos kun je het beste contact opnemen met onze Consumentenservice via consumentenservice@wij.nl, zij helpen je graag verder!