Blij doos

8 reactie(s) / 0 nieuw
Laatste reactie
Beatriz Barbosa...
afbeelding van Beatriz Barbosa Porto
7 jul 2016 - 11:21
Blij doos

Ik heb mij aangemeld via de site van prenatal om zo blij doos maar ik heb tot nu geen bevestiging email ontvangt van jullie

loes-1440688
afbeelding van loes-1440688
6 jun 2019 - 16:01

Ik ben mijn code kwijt voor de blije doos
Kunnen jullie een nieuwe sturen

loes-1440688
afbeelding van loes-1440688
6 jun 2019 - 16:01

Ik ben mijn code kwijt voor de blije doos
Kunnen jullie een nieuwe sturen

misc-1244439
afbeelding van misc-1244439
31 jan 2017 - 09:51

Hi,

I have registered in my 21st week of pregnancy but till now haven't received any mail for happy box.Should I expect one?

 

 

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
9 jan 2017 - 09:06

@Raeem-1987; hoi, de blije doos is wel van WIJ. Je kunt hem ophalen bij Prenatal.

@Silv-1172723; hiervoor kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl

Silv-1172723
afbeelding van Silv-1172723
7 jan 2017 - 23:07

Kan ik nog een code krijgen om de blije doos bij prenatal te halen? Die van mij is niet meer geldig.

Raeem-1987
afbeelding van Raeem-1987
6 jan 2017 - 20:19

Ik dacht dat de Blije doos niet van jullie was maar van Prénatal toch? Jullie hebben van wij ouders toch ook nog een kraamdoos, of heb ik dat verkeerd?
Mvg

webmaster wij.nl
afbeelding van webmaster wij.nl
7 jul 2016 - 16:15

Hoi,

Als je zwangerschap bij ons bekend is ontvang je rond de 3 - 4 maanden zwangerschap een uitnodiging per mail. Misschien is deze mail in je spambox terecht gekomen? Heb je die al gecontroleerd? Mocht dit niet zo zijn dan kun je het beste even contact opnemen met onze Consumenten Service via consumentenservice@wij.nl. Vermeld daarin duidelijk je gegegevens zoals naam, emailadres, postcode en huisnummer dan kunnen zij je verder helpen!

Groeten Webmaster WIJ.nl