Ik heb mij aangemeld via de site van prenatal om zo blij doos maar ik heb tot nu geen bevestiging email ontvangt van jullie
7 jul 2016 - 11:21
Blij doos
Ik heb mij aangemeld via de site van prenatal om zo blij doos maar ik heb tot nu geen bevestiging email ontvangt van jullie
Ik ben mijn code kwijt voor de blije doos
Kunnen jullie een nieuwe sturen
Ik ben mijn code kwijt voor de blije doos
Kunnen jullie een nieuwe sturen
Hi,
I have registered in my 21st week of pregnancy but till now haven't received any mail for happy box.Should I expect one?
@Raeem-1987; hoi, de blije doos is wel van WIJ. Je kunt hem ophalen bij Prenatal.
@Silv-1172723; hiervoor kun je het beste even contact opnemen met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl
Kan ik nog een code krijgen om de blije doos bij prenatal te halen? Die van mij is niet meer geldig.
Ik dacht dat de Blije doos niet van jullie was maar van Prénatal toch? Jullie hebben van wij ouders toch ook nog een kraamdoos, of heb ik dat verkeerd?
Mvg
Hoi,
Als je zwangerschap bij ons bekend is ontvang je rond de 3 - 4 maanden zwangerschap een uitnodiging per mail. Misschien is deze mail in je spambox terecht gekomen? Heb je die al gecontroleerd? Mocht dit niet zo zijn dan kun je het beste even contact opnemen met onze Consumenten Service via consumentenservice@wij.nl. Vermeld daarin duidelijk je gegegevens zoals naam, emailadres, postcode en huisnummer dan kunnen zij je verder helpen!
Groeten Webmaster WIJ.nl