Reviews VTech Mijn Eerste 100 Woordjes-Dieren

Hoe brult een leeuw en welk geluid maakt een dolfijn eigenlijk? Mijn Eerste 100 Woordjes-Dieren van VTech is een interactief boek met 12 bladzijden vol dieren uit verschillende werelddelen, voor kinderen van 1,5 tot 4 jaar. Je kind ontdekt weetjes, namen en geluiden van dieren door op de plaatjes te tikken. Het omslaan van de bladzijden en het drukken op de plaatjes bevordert daarnaast de oog-handcoördinatie van je kind. En wel zo prettig voor ouders: het boek heeft een regelbaar volume en automatische uitschakeling. De WIJ Testmama’s zijn super enthousiast en geven Mijn Eerste 100 Woordjes-Dierenboek maar liefst een 9!

Testperiode: april 2020

Testpanel rapport Bestel 'm nu

‘Magisch en super leerzaam’

Sanne, moeder van Jordi Roan (2) en Leroy Mason (4 maanden): “Mijn zoon vond het fantastisch om het boek te openen. De bladzijdes omslaan en vervolgens in een ander dierenthema terecht komen, maakt het echt magisch en super leerzaam. Daardoor kent mijn zoon nu al zoveel meer dierengeluiden en hij weet er zelfs het juiste dier bij te benoemen. We hebben ook gewone dierenplaatjesboeken, maar dat valt in het niet bij dit Mijn Eerste Woordjes-Dieren. Het boek heeft een handig design met een handvat, waardoor mijn zoon er steeds mee rondloopt. Ook de bladzijdes zijn stevig en kun je makkelijk omslaan, wat heel handig is voor peuters. Ik ben er mega enthousiast over en raad het echt iedereen aan!”

‘Woordjes in Nederlands én Engels’

Marianne, moeder van Sophie (4) Stijn (2) en Seline (3 maanden): “De eerste reactie van mijn dochter was: ‘Oh gaaaaf!’ en mijn zoon zei direct ‘Ikke doen’. Het is fijn dat er goede uitleg bij zit en de woordjes zowel in het Nederlands als in het Engels gesproken zijn. Dit interactieve boek is erg stevig gemaakt. Alle geluiden die bij de dieren horen kloppen, mijn zoon heeft er al veel van geleerd. Hij herkent de geluiden steeds beter. Kortom, Mijn Eerste Woordjes-Dieren is leerzaam en leuk om mee te spelen!”

‘Stevig design dat tegen een stootje kan’

Litze, moeder van (2) en Vic (5 maanden): “Mijn kinderen reageerden heel enthousiast op het Mijn Eerste Woordjes-Dierenboek. Hier zijn nu de geluiden vooral leuk, maar de weetjes zullen straks ook interessant worden als ze wat ouder zijn. Mijn dochter leert veel nieuwe dieren, inclusief de geluiden. Over een tijdje kan ze de dieren ook in het Engels leren. Het boek heeft een stevig design dat tegen een stootje kan. Wel jammer dat sommige plaatjes realistisch zijn en sommige animatie. Onze dochter heeft er veel plezier van. Het boek is degelijk, interessant en ze is er erg enthousiast over!”

‘Vrolijke kleuren en mooie plaatjes’

Patricia, moeder van Mila (2): “Toen de postbode langs kwam om het Mijn Eerste Woordjes-Dierenboek te brengen en ik mijn dochter vertelde dat het voor haar was, werd ze helemaal blij! Ze begon gelijk vrolijk rond te springen. Het boek moet elke dag bekeken worden en samen benoemen we dan de dieren. Ze leert heel snel op deze manier en leert zo ook makkelijk Engels erbij. Het boek heeft vrolijke kleuren en mooie plaatjes. Daarnaast ziet het er leuk uit én is het leerzaam. Het Mijn Eerste Woordjes-Dierenboek voldoet zeker aan de verwachting!”

De WIJ Testmama’s hebben Mijn Eerste Woordjes-Dieren van VTech getest en hun kinderen gingen enthousiast aan de slag met het interactieve boek vol dieren uit de oceaan, de woestijn en het regenwoud. Door de mooie bladzijden met verschillende thema’s en de goede uitleg, leerden de kinderen razendsnel geluiden en weetjes van dieren kennen. Ook de eenvoudige manier van Engelse woordjes leren viel goed in de smaak. Het stevige boek kan tegen een stootje, wat natuurlijk fijn is met beweeglijke peuters. Het testpanel is heel enthousiast over Mijn Eerste Woordjes-Dieren van VTech, het boek komt zeer geslaagd door de test heen!