Reviews B-care Babyfoon Star Supreme

Reviews B-care Babyfoon Star Supreme

Met een videobabyfoon van B-care draai, kantel en zoom je de camera in, zodat je vanuit verschillende posities je kind steeds goed kunt zien. Vijf moeders van het WIJ Testpanel kregen de B-care Babyfoon Star Supreme toegestuurd om thuis uit te proberen. Wat blijkt? De WIJ Testmama’s zijn razend enthousiast!

Over B-care Babyfoon Star Supreme

Met de B-care Babyfoon Star Supreme heb je je kind altijd in het vizier. Een tweede, derde of vierde op komst? Dan kun je deze videobabyfoon uitbreiden met meerdere draaibare en op afstand bedienbare camera’s. Met de vernieuwde SMART VOX-functie kan geluid worden gedetecteerd van meerdere camera’s tegelijk. De camera van de kinderkamer, waar bijvoorbeeld geluid wordt gemaakt, springt dan automatisch aan. Dankzij het infrarood nachtzicht heb je altijd een helder beeld en geluid. En dat allemaal zonder wifi of internetverbinding.

Uitslag WIJ Testpanel

De B-care Babyfoon Star Supreme is uitgebreid getest door het WIJ Testpanel. De babyfoon scoort gemiddeld een 9 en alle WIJ Testmama’s raden ’m aan. Ze prijzen vooral het gebruiksgemak, de kwaliteit van het beeld en geluid én de mogelijkheid om meerdere camera’s te koppelen.

Beoordeling sterren WIJ Testpanel over de Be-care Babyfoon Star Supreme

Testperiode: mei 2024

Testpanel rapport Bestel 'm nu

‘Beeld en geluid erg goed, een aanrader!’

WIJ Testmama Daantje over de Be-Care Babyfoon Star Supreme

Daantje (25), moeder van Archie (4 weken): “De babyfoon is makkelijk in gebruik en de bediening werkt prima. Ten opzichte van andere merken heeft deze babyfoon een fijn beeld en werkt alles snel. Ik vind het ideaal dat je twee camera’s aan kunt sluiten. Een klein nadeel vind ik wel dat de babyfoon geen bijbehorende app heeft. Dat lijkt mij makkelijker, omdat je nu vaak het station moet opladen als je de babyfoon bijvoorbeeld buiten neerzet zonder stroom. De kwaliteit van het beeld en geluid zijn erg goed. Een ander pluspunt zijn de camera’s die ver kunnen draaien. Veel verder dan andere babyfoons die ik ken. Qua prijs/kwaliteit is het zeker een aanrader!”

‘Als je meerdere kinderen hebt, is dit een musthave’

Maya (30), moeder van Jayson (1) en Avélie (2,5 maand): “Over het algemeen is dit een heel prettige babyfoon met fijne functies. Wat ook erg fijn is, is dat je meerdere camera’s op de ouderunit kan koppelen. Ook de eco-stand en het goed kunnen inzoomen vind ik een plus. Het design is erg mooi. De knoppen spreken voor zich en dankzij de instructie weet je meteen hoe de babyfoon werkt. Beeld- en geluidskwaliteit zijn super goed. Vergeleken met de babyfoons die we al eerder hadden, is deze zeker een goede en fijne vooruitgang!”

‘Heel erg blij met deze babyfoon’

WIJ Testmama Sanne over de Be-Care Babyfoon Star Supreme

Sanne (28), moeder van een Novy-Mae (bijna 2) en Ivy-Rose (3,5 maand): “De babyfoon is eenvoudig in gebruik en heeft mijn verwachtingen zelfs overtroffen. Als je de babyfoon voor de eerste keer aanzet, doet hij het meteen, zonder moeilijke instellingen. Wel moet je de beschrijving lezen voor het gebruik van twee camera’s, daar kwamen we zelf niet helemaal uit. Het geluid en zicht zijn duidelijk en goed, zonder lange tussenpozen. Het beeld schakelt als het donker is over op nachtbeeld. Het geluid is duidelijk en kan je stellen op hard of zacht geluid. Als je twee camera’s op de schermen hebt staan, is het geluid wat zachter, maar alsnog is het duidelijk uit welke slaapkamer het geluid komt. Dat wordt door een groene omlijning duidelijk gemaakt.

Vooral voor ouders met twee of meer kinderen, is het een aanrader! Je hoeft niet met meerdere schermen rond te lopen als je wat aan het doen bent. Ook de prijs is leuk, omdat als je twee andere camera’s moet kopen van een ander merk, je duurder uit bent als je naar de zelfde kwaliteit en functies zoekt. ”

‘Wij willen niet meer zonder’

WIJ Testmama Inge over de Be-Care Babyfoon Star Supreme

Inge (30), moeder van Kaja (1 maand): “Ik ben sinds een maand moeder geworden van onze dochter, dus dit was eigenlijk mijn eerste ervaring met een babyfoon. En wat ben ik blij dat wij deze in huis hebben. We zitten nu veel relaxter op ons dakterras, omdat we haar vanaf een afstandje in de gaten kunnen houden. Ook kunnen we checken of ze echt wakker is of dat ze geluidjes maakt in haar slaap. Door de gemakkelijke werking van de B-care babyfoon willen wij niet meer zonder!

Erg handig is dat je vanaf een afstandje een muziekje kunt afspelen of door de babyfoon kunt communiceren. Dit helpt ons dochtertje vaak om in slaap te vallen. Verder kun je de camera 360 graden ronddraaien en er is ook een optie voor in- en uitzoomen. Ook schakelen van de ene babyfoon naar de andere gaat heel simpel (als je er meerdere in gebruik hebt) en zo hoef je de babyfoon niet te verplaatsen.

Wij gebruiken de Eco +++ stand waarbij het scherm vanzelf uitspringt, maar gelijk weer aanspringt als er beweging of geluid word vastgelegd. Zo weet je wat je kind doet, maar zit je niet voortdurend naar het schermpje te kijken. Het is een goede investering voor een heel mooi en gemakkelijk bedienbaar product!”

‘Alles wat je zoekt in een babyfoon’

Janique (35), moeder van Philou (5 maanden): “Onze ervaring is erg positief. De installatie was zo gepiept en met de twee bijgeleverde camera’s was verzetten niet meer nodig tussen de co-sleeper en het bedje. Door het strakke grote display kunnen we ons dochtertje in de gaten houden. Het beeld is prima en het geluid ook. Door de lange batterijduur was het display van de babyfoon niet steeds leeg als we deze wilden gebruiken. De prijs valt erg mee voor het gebruiksgemak dat je krijgt. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze babyfoon alles is wat je zoekt in een babyfoon.”

De WIJ Testmama’s zijn het unaniem eens. De B-care Babyfoon Star Supreme is alles wat je zoekt in een babyfoon. Ze geven de babyfoon gemiddeld een 9. Volgens de WIJ Testmama’s is de babyfoon makkelijk in gebruik en ook zijn ze erg te spreken over de beeld- en geluidskwaliteit. Een groot pluspunt vinden zij de mogelijkheid om meerdere camera’s te koppelen en het grote display van de babyfoon. Dat je meerdere camera’s kunt koppelen vinden de WIJ Testmama’s ideaal als je bijvoorbeeld meerdere kinderen hebt. Ook de batterijduur, de prijs/kwaliteit en de vele functies van de babyfoon worden als heel positief ervaren. Heeft de babyfoon de verwachtingen van de WIJ Testmama’s overtroffen? Nou en of! Ze vinden de B-care Babyfoon Star Supreme absoluut een aanrader.