Review CellaCare Zwangerschapsbanden

'Ondersteuning aan je rug en buik waardoor je minder pijn en ongemakken ervaart!'

Tijdens je zwangerschap komt er door je groeiende buik een toenemende druk te staan op je rug en bekkenbodem. Hierdoor kunnen dagelijkse activiteiten of een lange werkdag soms pijn en ongemakken veroorzaken. De elastische zwangerschapsband van Cellacare biedt dan uitkomst. Het ondersteunt je wervelkolom, waardoor je automatisch een goede en ontspannen houding aanneemt. Je kunt het gedurende je hele zwangerschap gebruiken, want de steunband heeft een verstelbare pasvorm. De WIJ Testmama’s hebben de Classic en Comfort zwangerschapsbanden van Cellacare getest en geven een 8! Lees hieronder de reviews.

Testperiode: maart 2019

'Top product'

Imara, zwanger en moeder van Felien (2) heeft de Comfort zwangerschapsband getest: "Door de zwangerschapsband te dragen, hield ik activiteiten langer vol met minder pijn achteraf. Ik kon dus actief blijven ondanks mijn bekkenklachten! De band biedt de juiste ondersteuning tijdens alledaagse activiteiten. Hij is makkelijk om te doen en ik ervoor echt een gevoel van ondersteuning. Gedurende het dragen moest ik de band af en toe wel verstellen omdat hij van zijn plek schoof. Maar: ik heb verschillende banden geprobeerd en deze is veruit de beste! Het biedt de meeste ondersteuning en heeft een hoog draagcomfort. De rest kan de prullenbak in. De zwangerschapsbanden van CellaCare hebben meer bekendheid nodig! Top product."

'Makkelijk in gebruik'

Suzanne, zwanger en moeder van Rayen (2) heeft de Classic zwangerschapsband getest: "Wat ik heel prettig vind aan deze zwangerschapsband, is dat je het naar behoefte strakker kunt trekken. Hierdoor wordt de ondersteuning nog fijner. Hij is makkelijk aan te doen en voelt prettig tijdens het dragen, helemaal niet zwaar. Hij is fijn in gebruik, maar helaas liet er wel een stukje klittenband los tijdens het dragen. Voor de rest is het een mooie, stevige band!"

'Verlichting van klachten'

Danique, zwanger en moeder van Levi (8) heeft de Classic zwangerschapsband getest: "De zwangerschapsband van CellaCare geeft echt verlichting. Sinds ik de band draag, heb ik minder last van mijn rug. Ik kon hem makkelijk om doen en ik had er geen last van als ik de band droeg. Daardoor is ‘ie prettig om te dragen. De pijn verminderde duidelijk, de band verlichtte mijn klachten en is super om te dragen!"

'Steun in onderrug'

Gerina is zwanger en heeft de Classic zwangerschapsband getest: "De CellaCare zwangerschapsband geeft echt steun in mijn onderrug, waardoor ik minder snel last krijg van pijn en andere klachten. Hij is makkelijk om te doen en geeft verlichting. Ik zou hem zeker aanraden; het is een goede band met een nette prijs en is makkelijk in gebruik."

'Mooie aansluitende pasvorm'

Esther, zwanger en moeder van Elisa (5) heeft de Classic zwangerschapsband getest: "De zwangerschapsband verlicht mijn pijn en biedt comfort. Hij sluit goed om mijn buik en heeft een mooie pasvorm. Ik heb echt het idee dat het verlichting geeft. Echter heb ik ook hoge rugklachten die hiermee niet over gaan. Een onderdeel die verkeerd gebruik van de spieren tegengaat zou een mooie aanvulling voor de zwangerschapsband zijn. En jammer dat de band niet ’s nachts is te gebruiken."

'Extreem onder de indruk van het resultaat'

Jamilla is zwanger en heeft de Comfort zwangerschapsband getest: "De zwangerschapsband geeft echt verlichting en ondersteuning! Ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap pijn aan mijn buik, de baby hangt echt onder. Dagelijks liep ik krom door de druk in mijn baarmoeder, maar zodra de band omgaat, kan ik rechtop staan en veel beter bukken en strekken. De band tilt letterlijk de baby in mijn buik. Het verlicht de pijn en mijn houding wordt automatisch stevig en recht. Eerlijk gezegd had ik dit fijne resultaat nooit verwacht. Misschien is wat luchtiger materiaal prettig als je hoogzwanger bent in de zomer. Maar ik ben extreem onder de indruk van het resultaat! Jullie verrijken onze zwangerschap. #Dankbaar"

'Minder pijn na een dag werken'

Hanneke is zwanger en heeft de Comfort zwangerschapsband getest: "Het geeft mij meer steun tijdens mijn werk (fysiek werk in de zorg). De band herinnert mij constant om op mijn houding te letten. De bekkenklachten verdwijnen natuurlijk niet opeens, maar de band maakt wel dat ik sommige activiteiten met minder pijn doorkom. Het zorgt er ook voor dat ik na mijn dienst niet helemaal gebroken ben en weer erge pijn in mijn bekken heb. Hij zit lekker, voelt stevig maar niet hard. Een valkuil is denk ik wel dat je teveel doet wat te belastend is voor je rug en bekken. Ook is hij goed zichtbaar onder een aansluitend shirt. Al met al ben ik tevreden: hij doet wat hij moet doen, voelt comfortabel, past goed en herinnert mij eraan dat ik op mijn houding let."

De WIJ Testmama’s hebben de Classic en Comfort zwangerschapsbanden van CellaCare getest en zijn enthousiast over het draagcomfort en de verlichtende werking. Dagelijkse activiteiten zijn beter vol te houden en de rugklachten nemen af door het gebruik van de zwangerschapsband. Ook wordt het automatisch corrigeren van je houding als een pluspunt ervaren. De band zit comfortabel en biedt goede ondersteuning aan rug en buik. Met name de testmama’s met fysiek zwaar werk zijn erg te spreken over de effecten van de zwangerschapsband; minder pijn en minder vermoeidheid naar een dag werken. Kortom, het Testpanel van WIJ beveelt deze must have tijdens je zwangerschap zeker aan!

Meer verzorging reviews