Review VTech Kidi Super Star Move

'Steel de show met de 8 in 1 magische microfoon!'

Laat je stem horen en zing mee met de ingebouwde liedjes van de VTech Kidi Super Star Move. Deze magische microfoon heeft kleurrijke lichteffecten en verschillende spelletjes om je ritmegevoel te verbeteren. Je kunt je eigen stem opnemen, terugluisteren en realistische geluidseffecten toevoegen om de sfeer van een echte show te creëren. Enthousiast geworden? De WIJ Testmama‘s hebben de Kidi Super Star Move van VTech voor je getest en hebben inmiddels heel wat shows voorbij zien komen.

Testperiode: april 2018

'Een aanrader'

Marloes, moeder van Amber (8), Jade (6), Esmée (4) en Pepijn (4): "De kinderen pakken de microfoon er regelmatig bij en nemen deze ook mee naar hun kamer en naar buiten. Er wordt regelmatig een show gegeven, gedanst en gezongen! Ze leren liedjes zingen en zichzelf terug te luisteren. Ik hoef geen uitleg te geven, de kinderen vinden zelf alle functies van de microfoon. Ook voor mijn 4-jarigen is hij makkelijk in gebruik. De microfoon is een paar keer gevallen, maar gelukkig kan hij tegen een stootje. Het voelt heel degelijk en solide aan. Een aanrader!"

'Meer zelfvertrouwen'

Suzanne, moeder van Nico (8) en Robin (6): "De Kidi Super Star Move is echt leuk en heeft veel mogelijkheden. Hij ziet er mooi uit en geeft ook licht. De mp3-functie is een uitkomst! Mijn kinderen leren verschillende liedjes en krijgen ook nog eens zelfvertrouwen van het zingen achter een microfoon. Mijn dochter vindt 'm super cool!"

'Samen liedjes zingen'

Kim, moeder van Isa (5), Liv (3) en Quinn (10 maanden): "Wat een leuke microfoon! Mooi speelgoed waarmee de kinderen gezellig samen kunnen spelen. Ze kunnen meezingen met de liedjes of zelf liedjes zingen en opnemen. Mijn kinderen geven graag samen een show voor de 'grote mensen', daar is deze microfoon perfect voor. Het is geschikt voor de allerkleinsten en voor de grotere kids. Alleen jammer dat het vooral voor meiden gemaakt is, terwijl jongens er net zo graag mee spelen."

'Bevordert de spraakontwikkeling'

Mirjam, moeder van Ayla (7) en Koray (6): "De microfoon trok meteen de aandacht van mijn dochter. Ze vindt hem heel mooi en kan er veel mee. Samen met haar broertje spelen ze regelmatig de leuke spelletjes. Hierdoor zijn ze lekker bezig met zingen en praten, wat de spraakontwikkeling bevordert. Hij is heel gebruiksvriendelijk voor kinderen en van goede kwaliteit. Mijn kinderen vinden het erg leuk speelgoed!"

'Je eigen stem terug luisteren'

Riyani, moeder van Serafina (8) en Devante (6): "Wat leuk, hij functioneert als een echte microfoon! Mijn kinderen kunnen er meerdere dingen mee doen, zoals zingen of hun stem beluisteren. Het is leuk om je zelf gezongen karaoke op te nemen en daarna terug te luisteren. De spelletjes zijn ook heel leuk. Helaas staan er maar vier liedjes op en is de microfoon alleen verkrijgbaar in het roze."

De WIJ Testmama's hebben de Kidi Super Star Move van VTech getest en zagen hun kinderen genieten van de liedjes, geluidseffecten en leuke spelletjes. De microfoon nodigt uit om samen met broertjes en zusjes ter plekke een show te geven. Ook het opnemen en terug luisteren van je eigen stem was een groot succes. Door het vele zingen bevordert de microfoon de spraakontwikkeling en het zelfvertrouwen van kinderen. De Kidi Super Star Move heeft een stevig design, waardoor hij wel tegen een stootje kan. De testmama's zijn overtuigd en raden de Kidi Super Star Move van VTech zeker aan!

Meer speelgoed reviews