Review Fisher-Price Eerste Woorden Puppy

'Zing mee en leer woordjes met de interactieve puppy!'

Spelen, luisteren, zingen en leren tegelijk? Met de Eerste Woorden Puppy van Fisher-Price kan het allemaal. Deze knuffelige hond heeft meer dan 75 liedjes, geluiden en woordjes die reagert op aanraking. Je kan kiezen uit drie speelniveaus, waardoor de puppy meegroeit met je kind. Leuk detail: het oplichtende hartje knippert mee op de muziek. De zes WIJ Testmam’s zijn enthousiast over de Fisher-Price Eerste Woorden Puppy.

Testperiode: augustus 2018

'Veel liedjes en lichtjes'

Irina, moeder van Sophia (3) en Elvira (2): "Ik vind het geweldig speelgoed! Mijn kinderen gingen er gelijk mee zingen en dansen, normaal doen ze dat niet zo snel. De puppy heeft heel veel verschillende liedjes, woorden en lichtjes. Belangrijk pluspunt: de kinderen kunnen ook er samen mee spelen, zingen en dansen."

'Gezellig meezingen'

Trudy, moeder van twee tieners en Naomie (5), Jacob (4), Ruben (3), Maarten (1) en Julian (1): "Al mijn kinderen hebben er plezier van. Niet alleen de kleintjes, maar ook mijn puberdochters van 12 en 15 hebben alle teksten en liedjes beluisterd. Er wordt gezellig meegezongen! Het is leuk speelgoed zonder teveel harde geluiden. De liedjes zijn helder en duidelijk, en ze kunnen ook lekker met de puppy knuffelen."

'Veel liedjes en lichtjes'

Lisa, moeder van Feline (2), Mathijs (1) en Thomas (1): "De beschrijving van De Eerste Woorden Puppy komt goed overeen met hoe de knuffel ook echt is. Hij zegt veel duidelijk herkenbare woorden en zingt leuke liedjes."

'Meegroeien met drie niveaus'

Natascha, moeder van Nathalie (1) en Leandro (3,5 maand): "Mijn kinderen reageerden erg enthousiast en vinden het beide een hele leuke pop! Het feit dat Bobby een jongetje is geeft herkenning. Als je op zijn buik duwt, krijg je veel leuke zinnetjes en liedjes te horen. Voor veel kinderen is douchen niet altijd prettig, maar hiermee leren ze dat badderen ook heel leuk kan zijn! Wel jammer dat het speakertje van de pop op zijn rug zit, waardoor je de geluiden minder goed hoort onder water."

'Leuk en vrolijk'

Lubica, moeder van Noa ((8)( en Carolien ((2): "Vooral de muziek is hier favoriet. De Eerste Woorden Puppy zingt diverse liedjes die mijn dochter allemaal meezingt. Daarnaast ziet hij er leuk en vrolijk uit!"

'Spelenderwijs woordjes leren'

Lindsay, moeder van tweeling Lizzy en Djae (bijna 8 maanden): "Ik vind de puppy hartstikke leuk en mijn kinderen spelen er graag mee. Het fijne is dat hij spelenderwijs kennis laat maken met woorden. Ideaal dat mijn kinderen zo hun eerste woordjes leren! Als je bijvoorbeeld op zijn hand drukt, dan zegt hij ‘Dit is mijn hand’. Zo leuk! Misschien zou het ook leuk zijn als er meer keuze was uit verschillende dieren, bijvoorbeeld een kat, olifant etc."

Vooral de liedjes en woordjes van de Eerste Woorden Puppy van Fisher-Price vielen erg goed in de smaak bij de kinderen van de WIJ Testmama's. Door de verschillende speelniveaus werden ze op hun eigen niveau gestimuleerd om te onderzoeken. De puppy spreekt helder en duidelijk, zonder teveel harde geluiden (ook fijn voor mama ☺). Er werd aandachtig gespeeld en veel gedanst! Ook is de puppy zacht en knuffelig, wat ook als pluspunt werd ervaren. De WIJ Testmama's zijn overtuigd en raden de Eerste Woorden Puppy zeker aan!

Meer speelgoed reviews