Gratis mutsje van simply colors met naam van je baby

Gratis mutsje van simply colors met naam van je baby

Heb je je tijdens jouw zwangerschap aangemeld voor de blije doos? Dan kan je na de geboorte een gratis mutsje van simply colors met de naam van je baby bestellen. Dit doe je door de geboorte aan ons door te geven bij Mijn.GEZIN op Mijn.WIJ. Belangrijk: dit kan alleen binnen zes weken na de geboorte.

Je vindt hieronder alle voorwaarden om het gratis mutsje van simply colors met de naam van je baby te bestellen. Je doet dit bij Mijn.Gezin op Mijn.WIJ.

Bestel gratis mutsje

Voorwaarden gratis mutsje bestellen

Alleen als je voldoet aan onderstaande drie voorwaarden is het mogelijk om het gratis mutsje te bestellen.

1. Jouw zwangerschap is al bij WIJ bekend

Tijdens jouw zwangerschap heb je je aangemeld voor het gratis cadeaupakket van WIJ met onder meer de blije doos.

2. Geef de gegevens van je baby aan WIJ door

Na de geboorte van je baby geef je de gegevens - geboortedatum, geslacht en naam - door bij Mijn.GEZIN op Mijn.WIJ. Belangrijk: doe dit alleen NA de geboorte, binnen zes weken (zie punt 3). Zo ontvang je de juiste informatie van WIJ en aanbiedingen van partners met wie we samenwerken.

3. Binnen 6 weken NA de geboortedatum

De geboorte van je baby moet binnen 6 weken na de geboortedatum worden doorgegeven bij Mijn.GEZIN op Mijn.WIJ. Deze grens wordt gesteld omdat in de meeste gevallen na 6 weken het mutsje niet meer past.

In 5 stappen het gratis mutsje bestellen

Volg de onderstaande stappen om het gratis mutsje met naam van je baby te bestellen.

  1. Inloggen. Om het mutsje te ontvangen, geef je de geboorte van je baby door bij Mijn.GEZIN op Mijn.WIJ.

  2. Geef aan dat je bevallen bent. In Mijn.GEZIN klik je op de button ‘Ik ben bevallen’.

  3. Vermeld de gegevens van je baby. Vul de velden naam, achternaam, geslacht en geboortedatum van je baby in.

  4. Naar de site van simply colors. Direct na het doorgeven van de geboorte kun je op de site van simply colors het gratis mutsje bestellen.

  5. Het gratis mutsje thuisbezorgd. Als je het bestelproces op de site van simply colors volledig hebt afgerond, wordt het mutsje binnen enkele dagen gratis bezorgd op het adres dat vermeld staat onder Mijn.GEGEVENS op Mijn.WIJ.

Indien het bestelproces niet is afgerond

Mocht - om welke reden - het bestelproces niet succesvol zijn afgerond, dan kun je het mutsje binnen zes weken na de geboorte nog bestellen bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ.

Goed om te weten

Wanneer het bestellen van het mutsje niet is gelukt, verwijder dan NIET de gegevens van je baby. Ga dan naar Mijn.CADEAUS om de bestelling van het mutsje afronden. Lukt het nog niet? Neem dan contact op via consumentenservice@wij.nl.

Als je na het doorgeven van de geboorte van je baby niet direct het mutsje bestelt of het bestelproces wordt om een reden niet voltooid, dan ontvang je via mail een herinnering om het mutsje als nog te bestellen. Door in deze mail te klikken op de bestellink, kom je automatisch in het bestelproces op de site van simply colors.

Belangrijk: let ook op de volgende twee punten.

  1. Zorg ervoor dat je in je mailprogramma (Outlook e.d.) mails van @i.wij.nl als ‘gewenst’ aanmeldt, anders verdwijnen de mails omtrent de bestelling van het mutsje wellicht in je spambox.

  2. Als jouw e-mailadres in Mijn.WIJ onbekend is, of je hebt ons geen toestemming gegeven om je te mogen mailen, dan krijg je deze herinneringsmails niet. Je kunt het gratis mutsje dan alleen krijgen door naar Mijn.WIJ te gaan (zie stap 1)

Cadeau, geen recht

Het gratis mutsje is een cadeau dat WIJ je mag aanbieden in samenwerking met simply colors, mits aan de drie voorwaarden is voldaan. Aan het verkrijgen van het gratis mutsje kunnen geen rechten worden ontleend.

Onrechtmatige bestellingen

Voor ieder kind dat geboren is en waarbij aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, geldt één mutsje. De invoer van geboortes van kinderen wordt gecontroleerd. Bij gebleken onrechtmatige invoer kan besloten worden om de bestelling van het gratis mutsje te annuleren zonder kennisgeving aan de besteller.

Vragen over bestelling?

Bij vragen over de bestelling van het gratis mutsje kun je contact opnemen met WIJ via consumentenservice@wij.nl.