Huisregels socials van WIJ
WIJ is actief op Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest en YouTube. Een fijne en respectvolle sfeer op onze socials vinden we heel belangrijk. We hebben daarom een aantal huisregels opgesteld. Als iedereen zich eraan houdt, creëren we samen een fijne community.
Overzicht
Wil je snel iets opzoeken in de huisregels? Klik dan op de link en je gaat er direct naar het specifieke onderwerp toe.
Gebruik community
WIJ is the place to be voor alle zwangeren en mama’s met jonge kinderen. Iedereen is welkom! Wel verwacht WIJ dat jij je aan de huisregels kunt houden.
Gedrag en houding
Behandel andere met respect en begrip.
Plaats geen kwetsend, misleidend, discriminerend, racistisch, gewelddadig of pornografisch materiaal of informatie. Deze berichten zullen door WIJ worden verwijderd. Bij herhaaldelijke ongepaste gedragingen word je geblokkeerd en kun je geen deel meer uitmaken van onze community.
Jouw eigen veiligheid
WIJ vindt jouw privacy belangrijk. Voor je eigen veiligheid vragen we je om geen vertrouwelijke of privé-informatie te plaatsen op onze socialmediakanalen. Berichten die privacygevoelig zijn, kunnen verwijderd worden.
Deel je eigen telefoonnummer nooit! WIJ zal nooit publiekelijk om je telefoonnummer vragen.
WIJ is niet aansprakelijk voor de inhoud van links die door anderen worden gedeeld. We proberen schadelijke links zo snel mogelijk te verwijderen. Het blijft echter jouw verantwoordelijkheid om zelf te beoordelen of een link veilig en betrouwbaar is voordat je deze opent.
Onjuistheid
- WIJ vindt het belangrijk dat alle informatie die wij verstrekken gebaseerd is op feiten. Daarom mag je geen valse of misleidende informatie delen. Geef ook geen medisch of gevaarlijk advies. Bij twijfels over je gezondheid of die van je kind, raadpleeg altijd een huisarts, verloskundige of andere medische professional.
Inhoud, media en reacties
Berichten, foto’s en/of reacties die op onze socialmediakanalen worden geplaatst, kunnen gepubliceerd worden in alle WIJ media.
Het is niet toegestaan om teksten, afbeeldingen, video’s of ander materiaal van derden te plaatsen zonder toestemming van de auteur. WIJ is niet aansprakelijk voor eventuele auteursrechtschendingen door leden.
Het plaatsen van spam is verboden. Herhaaldelijke spam kan leiden tot blokkering en uitsluiting uit onze community.
Winacties
Heb je een prijs gewonnen bij een winactie? Stuur dan binnen een maand na de bekendmaking van de winnaars je NAW-gegevens (naam, adres en woonplaats) via een privé-bericht naar ons. Doe je dit niet binnen deze termijn, dan vervalt je prijs.
Je kunt alleen deelnemen aan onze winacties als je in Nederland woont.
Helaas hebben wij last van nepaccounts die zich voordoen als WIJ. Wanneer je door een nepaccount wordt benaderd, waarderen wij het enorm als je ons hiervan op de hoogte brengt. Je bent echter altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen veiligheid en beslissingen bij het omgaan met nepaccounts. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen via redactie@wij.nl of stuur ons een DM.
Bekijk hier welke officiële accounts van WIJ zijn
Adverteren
- Berichten die duidelijk bedoeld zijn om gebruikers te overtuigen om een product of dienst te kopen, worden verwijderd.
Copyright
Door gebruik te maken van de community of het insturen van blogs of informatie, geef je WIJ toestemming om jouw bijdrage zonder beperkingen of kosten te gebruiken in alle WIJ media.
Zie je op WIJ iets dat jouw rechten op intellectueel eigendom of andere rechten aantast? Laat het ons dan meteen weten door contact met ons op te nemen via redactie@wij.nl of stuur een DM. Wij zullen je klacht bekijken en passende maatregelen nemen.
Wil je informatie of bijdragen van WIJ gebruiken of delen? Vraag dan eerst schriftelijk toestemming aan ons. Je mag het pas gebruiken of delen als je onze schriftelijke goedkeuring hebt én altijd met bronvermelding. Zonder toestemming is het inbreuk op de rechten van WIJ.
Moderatie
Het team van WIJ is actief bezig om een veilige, vriendelijke en respectvolle omgeving te waarborgen. Zij zorgen ervoor dat de huisregels worden nageleefd en nemen indien nodig gepaste maatregelen. Zo wordt er ingegrepen op de momenten als:
- je iets plaatst dat niet mag.
- de inhoud die niet in lijn is met onze normen en waarden.
- er iets gebeurt dat de community minder fijn maakt.
- je iets plaatst dat technische problemen veroorzaakt.
Heb je vragen over de services en producten van WIJ? Neem dan contact op met onze consumentenservice via consumentenservice@wij.nl