Veel gestelde vragen - de blije doos

Als je ongeveer drie tot vier maanden zwanger bent, krijg je per e-mail een uitnodiging om de blije doos op te halen bij een Prénatal-winkel naar keuze. Is er geen e-mailadres bekend, dan zal de uitnodiging worden meegestuurd met het magazine WIJ. Je hebt deze uitnodiging nodig om de blije doos bij een Prénatal-winkel te kunnen afhalen. Zonder uitnodiging krijg je de blije doos niet mee.
 
Heb je je op een later moment je zwangerschap opgegeven bij WIJ? Dan ontvang je de uitnodiging voor de blije doos alsnog bij de eerstvolgende uitgave van WIJ of per e-mail.

PS. Controleer ook altijd even je spambox van je e-mail, het kan zijn dat je ophaalbericht daar (helaas) in terecht is gekomen.

Nee, dit is niet mogelijk. Om de blije doos af te halen heb je een uitnodiging nodig. Deze uitnodiging ontvang je per e-mail of krijg je bij de eerstvolgende editie van WIJ. Als je nog niet ingeschreven bent, kun je dat hier doen.
 

Het kan zijn dat je inschrijving met een geldende zwangerschap nog niet bij ons bekend is. Je kunt je hier alsnog aanmelden en je zwangerschap opgeven.
 
Sta je al ingeschreven bij WIJ en zie je een zwangerschap terug op je tabblad "mijn gezin"? Controleer dan voor de zekerheid eerst je spambox van je e-mail, misschien is je uitnodiging hier per ongeluk terecht gekomen.
 
Zit ook daar geen uitnodiging tussen? Stuur dan een mail naar consumentenservice[at]wij.nl, zodat wij kunnen kijken waarom je de uitnodiging nog niet hebt ontvangen. Vermeld in je e-mail ook je postcode en huisnummer zodat we je sneller kunnen helpen. We streven ernaar om je e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Wanneer je de uitnodiging voor de blije doos niet kunt uitprinten, stuur dan een mail naar consumentenservice[at]wij.nl. Wij sturen je dan de uitnodiging per post.
 

De inhoud van de blije doos kan per week verschillen. Daardoor kan het voorkomen dat je vriendin andere producten heeft ontvangen dan jij.
 

Nee, er komt niemand bij je thuis. De blije doos kun je zelf ophalen bij een Prénatal-winkel naar keuze.
 

Het is vanwege privacy redenen niet mogelijk om de blije doos voor iemand anders aan te vragen. Hier vindt controle op plaats.
 

Ja, je kunt je opnieuw aanmelden door je gegevens aan te passen in je huidige profiel. Je kunt dit doen door in te loggen en je status aan te passen naar ‘ik ben zwanger’ in het tabblad "mijn gezin". Je ontvangt dan opnieuw het magazine WIJ en een uitnodiging om de blije doos op te halen.
 

Nee, je ontvangt een uitnodiging met acceptgiro als je de blije doos nog niet eerder hebt opgehaald naar aanleiding van onze e-mails. De uitnodiging kun je gebruiken om de blije doos alsnog gratis op te halen in een Prénatal-winkel bij jou in de buurt.

Als je niet in de gelegenheid bent om de blije doos op te halen, kunnen we deze ook naar je toesturen. In dat geval vragen we om een bijdrage voor de verzendkosten. Als je deze betaalt, dan wordt de blije doos binnen vier weken naar je toegestuurd.
 

Je ontvangt geen aparte bevestiging als je je zwangerschap hebt ingeschreven op WIJ.nl. De uitnodiging om de blije doos op te halen ontvang je met ongeveer drie tot vier maanden per e-mail.

Heb je je op een later moment ingeschreven bij WIJ, dan ontvang je de uitnodiging voor de blije doos alsnog bij de eerstvolgende uitgave van het magazine WIJ of per e-mail.