Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je aanmelding voor de blije doos, wanneer je het magazine WIJ gaat ontvangen of hoe je de geboorte van je kind kunt doorgeven? De antwoorden op deze en andere veelgestelde vragen vind je hier.

  • Aanmelden

    • Wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Je kunt je hier aanmelden voor de blije doos. de blije doos is onderdeel van het gratis cadeaupakket van WIJ. Heb je al eerder een zwangerschap aan ons doorgegeven? Log dan in op Mijn.WIJ, ga naar Mijn.GEZIN en voeg je zwangerschap toe.
    • Na het invullen van je gegevens heb je een e-mail ontvangen om je account te activeren. Als je inlogt op Mijn.WIJ kun je je account raadplegen. Bij Mijn.GEZIN staat jouw zwangerschap met de uitgerekende datum. Heb je je account niet geactiveerd, dan kun je je hier opnieuw aanmelden. Na je aanmelding ontvang je eerst een welkomstmail en daarna een uitnodiging met barcode (per mail) om de blije doos op te halen bij een Prénatal winkel naar keuze. Deze barcode vind je ook bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ. Je kunt tot je uitgerekende datum de blije doos ophalen.
    • Het is vanwege privacy redenen niet mogelijk om iemand anders aan te melden voor de blije doos.
    • Nee, dat is helaas niet mogelijk. In de samenwerking met onze partners hebben wij er voor gekozen om de blije doos alleen beschikbaar te stellen in Nederland.
    • WIJ gaat zeer zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Zo heb je het recht om te allen tijde deze gegevens in te zien, aan te passen of eventueel te verwijderen. Deze persoonsgegevens worden gebruikt om jou gratis cadeaus en relevante informatie te geven. Hiervoor werkt WIJ ook samen met partners die gebruik kunnen maken van jouw gegevens. Wil je hierover meer weten? Bekijk dan het Privacy statement.
  • de blije doos

    • Je kunt je hier aanmelden voor de blije doos. de blije doos is onderdeel van het gratis cadeaupakket van WIJ. Heb je al eerder een zwangerschap aan ons doorgegeven? Log dan in bij Mijn.WIJ, ga naar Mijn.GEZIN en voeg je zwangerschap toe.
    • Na de welkomstmail ontvang je een uitnodiging met barcode (per e-mail) om de blije doos op te halen bij een Prénatal winkel naar keuze. Deze barcode vind je ook bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ. Je kunt tot je uitgerekende datum de blije doos ophalen.
    • Ja, de blije doos kun je tegen betaling van de verzendkosten laten opsturen. Je vindt hierover meer informatie in de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos. Je ontvangt deze uitnodiging direct na de welkomstmail.
    • Nee, dat is niet mogelijk. Op vertoon van de barcode uit de uitnodigingsmail - die je na de welkomstmail ontvangt - kun je de blije doos ophalen bij een Prénatal winkel naar keuze. Deze barcode vind je ook bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ. Je kunt tot je uitgerekende datum de blije doos ophalen.
    • Als je geen uitnodiging met barcode per e-mail hebt ontvangen, check dan eerst even je spam- of reclamebox. Het kan zijn dat je ophaalbericht daar in terecht is gekomen. De barcode om de blije doos op te halen vind je ook bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ. Je kunt tot je uitgerekende datum de blije doos ophalen.
    • Het is vanwege privacy redenen niet mogelijk om iemand anders aan te melden voor de blije doos.
    • De inhoud van de blije doos kan variëren. Om die reden is het mogelijk dat je een ander product hebt gekregen dan je vriendin.
    • Nee, dat is helaas niet mogelijk. In de samenwerking met onze partners hebben wij er voor gekozen om de blije doos alleen beschikbaar te stellen in Nederland.
    • Als je al eens eerder een zwangerschap hebt doorgegeven aan WIJ, kun je jouw nieuwe zwangerschap toevoegen aan je account bij Mijn.GEZIN. Ga hiervoor naar Mijn.WIJ. Na de welkomstmail ontvang je een uitnodiging met barcode (per e-mail) om de blije doos op te halen bij een Prénatal winkel naar keuze. Je kunt tot je uitgerekende datum de blije doos ophalen.
  • Geboorte doorgeven

    • Na de geboorte van je baby kun je de gegevens doorgeven bij Mijn.GEZIN op Mijn.WIJ. Je kunt dan direct het gratis mutsje van simply colors bestellen. Doe dit wel binnen zes weken na de geboorte. Zie hier de voorwaarden.
  • Cadeaus

    • Naast de blije doos ontvang je nog meer cadeaus, zoals het gratis magazine WIJ (4x per jaar) totdat je kind één jaar is en een gratis mutsje van simply colors bij de geboorte van je baby. Bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ kun je precies zien welke cadeaus je wanneer kunt verwachten en wat je hiervoor moet doen.
    • Bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ kun je precies zien welke cadeaus je wanneer kunt verwachten en wat je hiervoor moet doen.
    • Als je zwanger bent en je hebt je aangemeld voor de blije doos ontvang je diverse cadeaus van WIJ. Bij Mijn.CADEAUS op Mijn.WIJ kunt je precies zien welke cadeaus je wanneer ontvangt en wat je hiervoor moet doen.
  • Magazine WIJ

    • Het magazine WIJ verschijnt 4x per jaar. Bij Mijn.CADEAUS in Mijn.WIJ kun je precies zien wanneer jij de WIJ gaat ontvangen. Al nieuwsgierig? Klik hier om de laatste editie digitaal te kunnen lezen.
    • Het magazine WIJ verschijnt 4x per jaar. Bekijk hier de verschijningsdata voor dit jaar. Je kunt ze ook terug zien bij Mijn.CADEAUS in Mijn.WIJ.
    • Kan het zijn dat je adresgegevens niet correct zijn? Je kunt bij Mijn.GEGEVENS in Mijn.WIJ controleren naar welk adres de WIJ wordt gestuurd. Heb je onlangs je adres aangepast? Dan kan het zijn dat met magazine nog naar je oude adres is verzonden. Zijn je adresgegevens bij Mijn.GEGEVENS in Mijn.WIJ correct? Dan is er onverhoopt iets misgegaan met de bezorging. Je kunt de laatste WIJ hier digitaal lezen. Het magazine verschijnt 4x per jaar en ontvang je tot je kind één jaar is. Bekijk hier de verschijningsdata voor dit jaar. Je kunt ze ook terug zien bij Mijn.CADEAUS in Mijn.WIJ.
    • Ja, je ontvangt de WIJ helemaal gratis na je aanmelding voor de blije doos, evenals de andere cadeaus van WIJ. Het magazine verschijnt 4x per jaar en ontvang je totdat je kind één jaar is.
    • Nee, je kunt geen abonnement afsluiten op de WIJ. Je ontvangt het magazine gratis totdat je kind één jaar is na je aanmelding voor de blije doos. Benieuwd wanneer de WIJ verschijnt? Bij Mijn.CADEAUS in Mijn.WIJ kun je dit precies zien. De laatste editie lees je hier digitaal.
  • Inloggen Mijn.WIJ

    • Mijn.WIJ is jouw persoonlijke omgeving. Je vindt hier alles over jouw account bij WIJ. Wanneer je cadeaus ontvangt, met welke gegevens je bij WIJ bekend bent, wat je gezinssamenstelling is. En je kunt er ook je voorkeuren beheren, wijzigingen doorvoeren en een nieuwe zwangerschap toevoegen.
    • Voor Mijn.WIJ kun je inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan even je spam- of reclamebox.
    • Je logt in op Mijn.WIJ met je e-mailadres als gebruikersnaam en een wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan even je spam- of reclamebox. Wordt je e-mailadres niet herkend? Dan ben je mogelijk met een ander e-mailadres bij ons bekend. Mocht het inloggen onverhoopt toch niet lukken, stuur dan een e-mail naar consumentenservice at wij.nl o.v.v. Gebruikersnaam onbekend.
  • Persoonlijke gegevens wijzigen

    • Na de geboorte van je baby kun je de gegevens doorgeven bij Mijn.GEZIN in Mijn.WIJ. Je kunt dan direct het gratis mutsje van simply colors bestellen. Doe dit wel binnen zes weken na de geboorte. Zie hier de voorwaarden.
    • Je kunt je adres wijzigen bij Mijn.GEGEVENS in Mijn.WIJ. Het kan zijn dat sommige activiteiten al zijn gestart waarvoor jouw adres is geselecteerd en je toch nog communicatie ontvangt op het oude adres. We vragen je hiervoor begrip.
    • Je kunt je e-mailadres wijzigen bij Mijn.GEGEVENS in Mijn.WIJ. Let op: na deze wijziging kun je alleen nog met dit nieuwe e-mailadres inloggen.
    • Wat een verdrietige situatie, wij begrijpen goed dat je nu geen behoefte hebt aan post en e-mails van WIJ. Je kunt je gegevens aanpassen bij Mijn.GEZIN op Mijn.WIJ. Kies de optie ‘Er is iets misgegaan’ en bevestig je keus. Mocht het niet lukken om de status in je account aan te passen, stuur dan een e-mail naar consumentenservice@wij.nl o.v.v. Er is iets misgegaan.
  • E-mails/nieuwsbrieven

    • Ja, dat kan. Ga hiervoor naar Mijn.VOORKEUREN op Mijn.WIJ.
    • Ja, dat kan. Ga hiervoor naar Mijn.VOORKEUREN op Mijn.WIJ. Ook kun je onderaan in elke ontvangen e-mail/nieuwsbrief op de tekst Afmelden klikken.
  • Privacy

    • WIJ gaat zeer zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Zo heb je het recht om ten alle tijden deze gegevens in te zien, aan te passen of eventueel te verwijderen. Deze persoonsgegevens worden gebruikt om jou gratis cadeaus en relevante informatie te geven. Hiervoor werkt WIJ ook samen met partners die gebruik (kunnen) maken van jouw gegevens. Wil je hierover meer weten, bekijk dan het Privacy statement.
    • Als je wilt weten of de gegevens die WIJ van jou heeft vastgelegd juist zijn, dan kun je die bij Mijn.GEGEVENS op Mijn.WIJ bekijken en zelf aanpassen. Je kunt ook een overzicht van alle gegevens die WIJ heeft verwerkt opvragen via consumentenservice at wij.nl o.v.v. Verzoek tot inzage.
    • Als je jouw gegevens laat verwijderen bij WIJ dan ontvang je niet langer de cadeaus uit het WIJ cadeaupakket, zoals het gratis magazine WIJ (4x per jaar), de e-mail nieuwsbrieven, het gratis mutsje met de naam van je baby en de vele andere cadeaus (zie voor een volledig overzicht bij Mijn.CADEAUS in Mijn.WIJ). Als je hebt besloten om je gegevens bij WIJ te laten verwijderen, ga dan naar Mijn.PRIVACY in Mijn.WIJ en klik op de tekst ’een verzoek tot het verwijderen van je gegevens’ onder het kopje Het verwijderen van je gegevens. Benieuwd hoe WIJ omgaat met jouw gegevens? Bekijk hier het Privacy statement.
  • Afmelden

    • Wat ontzettend verdrietig. Je kunt je status bewerken door in te loggen op Mijn.WIJ en bij Mijn.GEZIN ‘Mijn zwangerschap is afgebroken’ aan te klikken. WIJ zorgt er voor dat je daarna geen post en e-mails meer gaat ontvangen. Het kan zijn dat sommige activiteiten al zijn gestart en je toch nog communicatie ontvangt. Onze excuses hiervoor. Dit zou ook kunnen gelden voor een aantal partijen waarmee WIJ samenwerkt. Je kunt eventueel ook een e-mail sturen naar consumentenservice at wij.nl o.v.v. Zwangerschap afmelden.
    • Als je niet langer ingeschreven wilt staan bij WIJ, kun je jouw gegevens laten verwijderen. We halen dan al je gegevens uit onze database en je wordt ook automatisch uitgelogd. Indien we jouw gegevens hebben geleverd aan derde partijen tot drie maanden geleden, verzoeken we deze partijen je gegevens ook daar te verwijderen. Het kan zijn dat sommige activiteiten al zijn gestart en je toch nog communicatie ontvangt. We vragen je hiervoor begrip. Als we je gegevens langer dan drie maanden geleden aan derde partijen hebben geleverd, dan heeft de verwerking daarvan al plaatsgevonden en zijn jouw gegevens door die betrokken partij al verwijderd. Als je jouw gegevens laat verwijderen bij WIJ dan ontvang je niet langer de cadeaus uit het WIJ cadeaupakket, zoals het gratis magazine WIJ (4x per jaar), de e-mail nieuwsbrieven, het gratis mutsje met de naam van je baby en de vele andere cadeaus (zie voor een volledig overzicht Mijn.CADEAUS in Mijn.WIJ. Als je hebt besloten om je gegevens bij WIJ te laten verwijderen, ga dan naar Mijn.PRIVACY in Mijn.WIJ en klik op de tekst ’een verzoek tot het verwijderen van je gegevens’ onder het kopje Het verwijderen van je gegevens. Benieuwd hoe WIJ omgaat met jouw gegevens? Bekijk hier het Privacy statement.

Staat je vraag er toch niet bij? Stuur dan een e-mail naar consumentenservice[at]wij.nl o.v.v. van het onderwerp van jouw vraag. Wij streven er naar om je e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.